sâmbătă, 12 octombrie 2013

Deadlier Than the Male


             Ne'am luat cu vorba despre una, despre alta si'am uitat ceea ce era mai important: minunatele articole cu fete frumoase, acele pin-upuri care au adus glorie jurnalului pe care'l rasfoiesti acum!... Marturisesc ca nu memoria m'a impiedicat sa continui epuizarea unui subiect inepuizabil, ci lipsa de materiale iconografice din biblioteca mea (o conditie pe care am impus'o acestui blog de la bun inceput, a fost sa folosesc iconografia pe care o pot gasi in colectiile personale; din pacate, foarte curand am fost nevoit sa incalc acest principiu, dat fiind ramificatiile bogate pe care fiecare articol in parte le dezvolta, cu trimiteri in directii pe care nu puteam intotdeauna sa le acopar cu imagini din revistele, filmele si albumele aflate in colectiile mele. ). In aceasta situatie, am mai recurs la "imprumuturi" de pe retea, dar de cele mai multe ori imaginile gasite erau de calitate mediocra, greu de recuperat chiar si in urma unui tratament "cosmetic" laborios, tratament care oricum l'am aplicat fiecareia dintre cele peste 6.000 de imagini cu care te'am bombardat de aproape un an si 5 luni!
               Situatia a inceput sa se schimbe insa in momentul in care m'am reintalnit cu Radu Popovici.
               "Radu Popovici? Care Radu Popovici?"... ma va intreba un profan in lumea benzii desenate... "Cumva este vorba de regizorul Radu Popovici, baietelul lui Alecu Popovici, care locuia intr'o vreme pe bulevardul Magheru intr'un prea frumos apartament nationalizat, de l'a fugarit nepoata lui Mociornita, venita sa'si recupereze averea stramoseasca?"... Nicidecum, ii voi raspunde eu erudit ignorantului in ale B.D., desi chiar si acest Popovici a cochetat intr'o vreme, pe la inceputul anilor '90, cu banda desenata in cele 2 numere ale revistei "Baby Star". Eu vorbesc despre Acel Radu Popovici, Mister B.D. romaneasca, Editorul celei mai ambitioase si luxoase reviste romanesti B.D.pentru adolescenti : "QUADRAT" !!!... Editorul revistei pentru copii "Dino"!!!
                 Ei bine, reintalnirea peste ani cu acest Guru al B.D. romanesti avea sa'mi alimenteze motorul gripat al jurnalului meu, cu o donatie de peste 300 de albume de banda desenata, majoritatea inedite pentru mine!!!... Printre aceste minunate carti se aflau 3 albume cu reproduceri din arta fantastica a lui Luis Royo, un pictor spaniol fascinat de frumusetea feminina, pe care simte nevoia sa o puna in valoare intr'un context Heroic-fantasy original. Altruismul de care sper ca nu te indoiesti nicio clipa ca face parte din caracterul meu, ma obliga sa'ti impartasesc bucuria cu care am descoperit aceste imagini cu femei frumoase, inarmate pana in dinti ca sa poata supravietui intr'o lume crancena...
                 Astazi, primul capitol dintr'o trilogie a sexului frumos...
             






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu