miercuri, 11 iulie 2012

Pin Up , Pin Down !

Prin clasa a saptea am fost foarte surprins cand am realizat ca fetele sunt atat de diferite de noi, baietii ! Cornelia, colega mea de clasa, avea pielea neteda, parca era o piersica numai buna de mancat!... in timp ce noi, baietii, raspandeam in jurul nostru un miros confuz de transpiratie juvenila si cosuri nestoarse, ea mirosea bine, dandu'mi o stare pe care nu reuseam sa o definesc... Ciorapii ei erau intotdeauna bine intinsi, nu aveau nimic comun cu articolele de imbracaminte care'mi atarnau fara vlaga peste pantofii prafuiti... iar uniforma scolara nu reusea de fel sa'i rapeasca din frumusete...
 Fireste, am inceput sa'mi pun intrebari daca diferentele se opreau strict la cateva atribute exterioare, s'au continuau si pe sub sarafanul sofisticat?... Ideile de care aveam nevoie mi le'au dat cativa baieti mai precoci si plini de fantezie: de ce trebuie sa te framanti atata cand poti afla raspunsurile direct si fara bataie de cap?... Astfel, o oglinjoara imprumutata din geanta lui mama si prinsa cu multa grija intre sireturile baschetului urma sa raspunda la o multime din intrebarile care ma nelinisteau. Iar cand am gasit'o pe Cornelia intr'un grup de fete, m'am apropiat si am inpins piciorul cu oglinda intre pantofii ei bine lustruiti. Inima imi ticaia naprasnic si nu'mi puteam dezlipi privirile de pe oglinda care urma sa'mi reveleze Marea Taina. O palma data cu o forta de care nu o credeam capabila pe Cornelia m'a adus insa cu picioarele pe pamant. Raspunsul la Marea Taina aveam sa'l aflu mai tarziu, muuuuult mai tarziu!...
  In continuare, alte fete frumoase din visele unor pictori americani...
Picturile sunt de Si Vanderlaun, Arthur Sarnoff, Bill Randall, Fred Mizen, M. Miller, Howard  Connolly, Forest Clough, Ernest Chiriaka, Al Brule, Ted Withers, Ed Runci, George Petti, Zoe Mozert...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu