marți, 24 iulie 2012

Basescu & Cataclisma Nationala

  "Da' eu cu cine votez?'... Cu aceasta dramatica intrebare incheiam articolul de ieri, lasandu'mi cititorul fidel prada indoielii: oare Lee Ivas va reusi sa iasa intreg din aceasta noua dilema, aflat la rascruce de drumuri va sti oare ce carare sa aleaga, astfel incat la capatul drumului ales sa'l astepte o tara in care la robinet curge mierea iar cainii vagabonzi se plimba pe strada nestingheriti si cu covrigi de Buzau in coada?... Ei bine, dragul mosului, au trecut 24 ore si Dilema in care ma aflu este parca mai mare, nesfarsitele talk-show-uri ce dezbat firul in patru nu au reusit de fel sa'mi dea directia spre Lumina. O tabara incearca sa ma convinga ca zorile vin de la Rasarit, cealalta ma asigura ca privesc in directia gresita si de fapt lumina vine de la Apus. Un singur lucru este insa evident: miza este foarte mare si pentru castigarea potului se recurge la orice mijloace, mai ales la loviturile sub centura, ca alea sunt cele mai dureroase. Nu este nevoie sa fi absolvit vreo scoala militara ca sa realizezi ca te afli in plin razboi si teama cea mai mare este sa nu devii accidental o victima colaterala. Nu este un Razboi Rece, nu este un Razboi Mondial, desi interese externe in legatura cu rezultatul ostilitatilor, har Domnului, sunt destule!... Este un Razboi Economic, desi nimeni nu are curajul sa o spuna. Te intrebi daca nu cumva bat campii, caci ce ar mai fi de furat intr'o tara in care toata lumea stie ca s'a furat tot inventarul cu care Ceausescu a facut in '89 "procesul" de predare-primire?... Am sa incerc in Cataclismele viitoare sa aflu cam ce'ar mai fi de furat prin Romania...
 Pana atunci, haide sa aruncam o privire pe cateva materiale de propaganda ce impanzesc strazile sau le poti gasi in cutia postala. Ti le prezint fara comentarii si te las pe tine sa'mi dai raspunsul la intrebarea cu care am inceput editorialul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu