vineri, 26 decembrie 2014

Bucuresti, de la Rece la Cald...

           Craciunul a trecut prin Bucuresti ca expresu' printr' o halta marunta pierduta in baragan, fara sa arunce prea multe priviri in urma. Lipsa omatului mi' a lasat anu' asta senzatia ca am castigat la loto si m' am dus sa' mi petrec sarbatorile de sfarsit de an in California, la umbra palmierilor si portocalilor plini de rod... Fireste, a fost doar o impresie ce a durat pana in clipa in care mi' am arunacat o privire pe fereastra. Gunoiul omniprezent imprastiat cu multa scrupulozitate de orisicare trecator, punctand foarte decorativ trotuarele si strazile, mi' a reamintit niste cotloane ale vocabularului meu, pe care le credeam de mult pierdute si pe care de regula le scoteam la lumina doar atunci cand venea vorba despre edilii Bucurestiului, in frunte cu marele carmaci,primaru' general al Capitalei...
           Bucurestiul, un oras care arata ca in basme dupa cea dintai ninsoare...
           Fiindca la sfarsitul lui 2014 nu am avut parte de un White Christmas, cateva imagini din iernile trecute mi' au umplut sufletul de bucuria zapezilor de altadata!

            ...Omat cat cuprinzi cu privirile...

            ...din fericire pentru cei care nu iubesc frigul si picioarele degerate, primavara va sosi inopinant iar natura isi va reintra in drepturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu