luni, 5 noiembrie 2012

Pin Up : Lovely Ladies of Arcadia

    " Utopia este in toate: in cele ce sunt si'n cele ce maine vor rade la soare"... sunt primele versuri ce mi'au zburat prin gand atunci cand am decis ca sunt baiat mare si pot sa'nsir cateva cuvinte coerente despre lumea ideala la care ravnim; de fapt, este o simpla parafrazare a unei poezii nefericite, care incerca sa'si faca loc intr'un sistem socio- politic, Comunismul, aspirant ambitios la locul fruntas in marea intrecere mondiala pentru gasirea cararilor nebatute ce duc spre UTOPIA... De o parte si de alta a Marei Bariere, natiunile s'au intrecut in fraze sfaraitoare, din care amaratul de "cap de locuitor" nu mai intelegea daca cineva a descoperit pana la urma drumul spre acel El Dorado al antantei si bunei convietuiri sau totul nu era decat o alta propaganda menita sa'l tina asezat cuminte in patratica sa, din minunatul sau lagar...
    Intre timp, au cazut Ziduri, s'au schimbat guverne si presedinti, ideologii profunde au ajuns in lada de gunoi a Istoriei,, politici economice au saracit tot globul pamantesc... am privit in trecut si am tresarit: Utopia fusese gasita de mult, cu mii de ani in urma, pe cand Pan inca dantuia si canta la nai, la umbra maslinilor din Arcadia!... Dar in graba in care ne irosim scurta noastra existenta, nu am bagat de seama ca am trecut de mult de Pomul Vietii, Arcadia in care am dori sa zabovim macar o clipa... Et in Arcadia Ego !...
     ...minunatele fete sunt pictate de Al Moore si Gil Elfgren... fotografiile din decor sunt personale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu