marți, 18 iunie 2013

These Foolish Things ...

        Am cotrobait prin rafturile cu amintiri si reviste prafuite iar Bucurestiul de altadata impreuna cu toate personajele principale dar si cu figurantii care dau atata savoare unei scene, au inviat pentru cateva clipe, asemenea unei jucarii cu cheita care'si mai aduce aminte din cand in cand ca nu si'a epuizat resursele... Fireste, sunt imagini dintr'un timp in care eu nu existam nici macar ca proiect dar gandul ca cei dragi mie au fost parte din acest univers intepenit ca la fotograful din Cismigiul de altadata, imi apropie de suflet fiecare din aceste fotografii...
       Initial, am incercat sa comentez imaginile la inspiratie dar dupa o bere sau doua fiecare text devenise o epistola lacrimogena, din care se scurgeau siroaie de lacrimi... Eram pe cale sa inventez blogul-melodrama dar marturisesc ca nu am avut niciodata aceasta ambitie !...
      In final, am ales drept acompaniament versurile superbe ale unui slagar american, contemporan cu aceste fotografii... Auzi deja clapele pianului ?...
"A cigarette that bears those Lypstick's traces..."
..."An airline ticket to romantic places..."
..."And still my heart has Wings..."
     
..."These foolish things remind me of you..."

..."A tinkling Piano in the next Apartment..."
..."Those stumbling Words that told you what my Heart meant..."
..." These foolish Things remind me of you..."
..."The Winds of March that made my Heart a Dancer..."
..."A Telephone that rings, but Who's to Answer ?..."
..."Oh, how the Ghost of you Clings..."
..."These foolish Things remind me of You..."
..."You came, you saw, you conquered me..."
..."When you did that to me..."
..."Somehow i knew this had to be..."
..."The Wings of March that made my Heart a Dancer..."
..."A Telephone that Rings, but Who's to Answer ?..."
..."Oh, how the Ghost of You Clings !..."
..."These Foolish Things They Remind Me of You!!!..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu