sâmbătă, 4 august 2012

Pin Up : Fata din vis

   Uneori cand butonez telecomanda de la televizor, in speranta ca voi gasi pe undeva o insula unde inca nu s'a descoperit publicitatea, am surpriza sa dau peste cate o emisiune deocheata, la care devin sfios daca ma aflu in compania unei persoane mai in varsta decat mine sau cu mult mai tanara. Nu sunt deloc un pudibond si nici din cale afara de sfios dar inca mai cred ca tainele iubirii se descopera gradual si cu o oarecare discretie. La fel si diferentele dintre barbat si femeie: calea de a afla aceste deosebiri este in sine o aventura, poate cea mai frumoasa din existenta oricarui om.
  Am copilarit intr'o epoca in care imaginea era rara si pretioasa, ca sa te poti bucura de un instantaneu foto aveai de trecut printr'un proces lung si laborios, de cele mai multe ori inabordabil pentru majoritatea amatorilor. Imaginile din publicatiile locale erau tiparite execrabil,de obicei se tiparea cu 4 pasaje de culoare si poti sa'ti imaginezi ce se'ntampla daca reperele se pierdeau si deci culorile se decalau! Fotografia devenea un haos de culoare si subiectul era total indescifrabil... Ce surpriza am avut, cand pe la 16 ani mi'a picat pentru prima data in mana o revista "Play Boy"!... Tiparita pe hartie de mare lux si cu toate culorile aliniate!... Iar fetele de hartie imi zambeau numai mie!!!...
   Astazi, cand redescopar minunatele Pin Ups ma simt pentru un moment de parca as avea din nou 16 ani, atunci cand inca mi'era teama sa intorc prima pagina din Cartea Vietii...
Reproducerile sunt dupa tablouri de Gil Elvgren, Zoe Mozert, Earl "The Man who Shot M.M." Moran, Harry Ekman,...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu