joi, 26 iulie 2012

Mesajul Subliminal si Cataclisma Nationala

  Romania trece prin momente foarte grele, am putea spune dramatice dar nu o voi face publica aceasta  informatie ca sa nu'mi trezesc Cititorul Fidel din letargia in care l'am varat cu atata truda, nu merita sa'l deranjez degeaba, iar la urma urmelor mai da'i dracului cu politica lor cu tot. In definitiv, am devenit niste amarati de abonati la urna de alegatori si ni se pare ca suntem tare importanti pentru ca ni se cere votul pe toate canalele de informare odata la un numar de ani. Atunci devenim deodata foarte plini de noi, familiile incep sa se dezbine pe motiv de optiune politica, ne dam destepti fata de generatia mai veche, daca o mai avem, cum ca noi intelegem totul, ca nu degeaba suntem tineri si moderni iar Puterea, Puterea ce face in acest timp?... Fireste, o doare in cur de framantarile noastre!... Bineinteles, e mai bine la Putere, esti o idee mai aproape de robinetul abundentei dar nici in Opozitie nu e foarte rau (Vorba noastra din strabuni: "Daca nu curge, pica!"), caci legaturile comerciale transced inamicitiile politice!... In numele Democratiei ni se tot inoculeaza ideea ca noi decidem, noi alegem si tot noi sutem vinovati de nerealizarile unei clase politice de cele mai multe ori handicapate si corupte!...
  Pentru astazi am pregatit un articol politic, dar sa nu te miri daca e bine fardat ca doar nu vrei sa am probleme cu mardeiasii potentatilor, ca alta treaba tot nu au!... Ca de obicei, inainte de a da drumul pe teava articolului, l'am citit in toate sensurile, poate descopar o greseala marunta de ortografie, sau mai rau, o eroare de judecata... toate pareau O.K., insa o senzatie de discomfort spiritual ma avertiza ca ceva nu e in ordine! Ca atunci cand cineva monteaza in filmul pe care il urmaresti secvente de ordinul a 2-3 fotograme, pe care ochiul nu le percepe insa subconstientul le bifeaza si apoi iti impune sa le urmezi mesajul. Eu nu m'am prins... Tu ai observat ceva anormal in succesiunea imaginilor pe care ti le propun astazi?...

 

Un comentariu:

  1. Foarte interesante aceste integrari ale desenului in fotografie. Ca si interventiile pe fețele celor din panouri!

    Mult respect!

    RăspundețiȘtergere