vineri, 15 iunie 2012

Povestea lui Arap Halb

Dragul mosului, daca incep sa'ti spun povestea frumos, asa cum ne'a invatat Ion Creanga, banuiesc ca o sa'mi trantesti jurnalul in nas iar eu sunt tare sensibil si nu vreau sa se'ntample asa ceva. Deci  voi incerca sa te ademenesc cu o varianta mai cool, scurta si la obiect...
 Arap Halb, de'i mai spuneau parintii si Mircea ca sa'l recunoasca dintre ceilalti Arapi Halbi, cand s'a saturat de somnul de pe vatra si'a pus traista'n bat, batul pe umar iar umarul l'a bagat si pe el in bagaje si nu s'a mai oprit decat la Parisul Vesel!... Ce'o fi facut el p'acolo, asta nu e treaba mea sa'ti spun, stie el mai bine ce i s'a intamplat atata amar de vreme, sa tot fie vreo 35 de ani iar toate cele bune, rele , le'a ingramadit intr'o carte. Carte ce de abia asteapta sa fie citita, iar daca nu sti sa citesti, nici o problema : cartea e plina de poze colorate, eu am vazut cateva pe care ma grabesc sa ti le arat. Am promis sa fiu concis : nu uita, intre 20 -22 iunie, la Sala Dalles din Bucuresti ai ocazia sa te intalnesti cu eroii tai de poveste - Jacques Kamb, desenatorul lui Dicentim si Quik, Mircea Arapu, desenatorul multor planse cu Arthur, fantoma justitiara, Pif & Placid si Muzo si Dirick, un alt autor de la "Pif", care desena fel de fel de dracii,poti sa ma strangi cu usa ca in momentul asta habar n'am ce'a facut tipu' asta la viata lui !... Si'am incalecat pe'o sa...
    Coperta volumului de amintiri nelacrimoase ale lui Arapu...
     ...si o foarte frumoasa poveste cu Pif , a carei actiune se intampla in Romania!... scenariul a fost croit de Francois Cortegianni...
    ...cateva planse extrase din album!...
    ...O plansa deosebit de valoroasa, facuta pe vremea cand M.A. inca mai era in Romania...
   ... si tot din acele revolute vremuri o poza cu niste tineri care, e limpede ca nu se gandeau ca'si vor scrie vreodata memoriile!...
   ... nu uita : 20 -22 iunie 2012 la Sala Dalles !

5 comentarii:

  1. Ai taiat prea repede afisul… expozitia tine de la 20 iunie la 22 iulie! Mister JK nu va fi vizibil de public decât pe 20 iunie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragul mosului, vorbele sunt scumpe, nu dai cu ele d'azvarlitea cum ai da margaritarele la scroafa... pentru mine povestea asta cu Sala Dalles tine strict cat am indicat undeva mai sus!...ei nu au decat sa stea cu coada pe sus si in continuare, doar doar o veni cineva sa'i miroasa, e treaba lor, doar traim in democratie si fiecare face ce vrea cu coada lui !...

      Ștergere
  2. Ai uitat sa povestesti de ce Arap Halb. De la halba de bere pe care astept sa o bem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehei, dragul mosului,asta cu halbele de bere,"fara numar...fara numar!"(cum bine zice maneaua depacilea),asta e o alta poveste si vorba lui Kipling, bunul meu complice din nemuritoarea epopee "Noile Carti ale Junglei",rabdare & tutun si toate la vremea lor !...

    RăspundețiȘtergere
  4. Fara numar, nu, departe de mine gândul. Doar una dupa fiecare mic si cât cuprinde.

    RăspundețiȘtergere